Intrebări frecvente

Cum comand

  • Un produs pe care mi-l doream nu mai e in stoc. Cum procedez ?

    Daca produsul pe care vi-l doriti nu se mai gaseste in stocul nostru , ne puteti contacta telefonic sau prin e-mail , iar in functie de disponibilitatea sa la furnizor se poate aduce pe comanda.

  • Pot cumpara toate articolele din stocul unui produs?

    Da,puteti cumpara cate articole doriti.

  • Cum aflu daca produsul pe care doresc sa-l comand mi se potriveste ca marime?

    Apasand butonul "Care este masura mea" de pe pagina fiecarui produs, vei gasi un tabel cu marimi.

  • Pot comanda un produs si prin telefon?

    Din pacate, nu se pot face comenzi telefonice dar poti apela numarul de telefon 0757434912 si un consultant Joliettete va va ajuta pas cu pas.

  • Pot anula o comanda?

    Pentru a evita procesarea si expedierea, te rugam sa anulezi comanda in maximum 24 de ore de la plasarea acesteaia ,prin intermediul telefonic sau prin email.

Vezi toate

Retur

  • Pot sa returnez produsele comandate?

    Conform "Termeni si conditii" produsele comandate pot fi returnate, in aceeasi stare in care au fost receptionate (cu toate etichetele intacte si documentatia aferenta), in termen de maxim 30 zile calendaristice de la primire, fara obligatia invocarii vreunui motiv si fara impunerea unui anumit serviciu de curierat. Pentru aceasta, va trebui sa ne comunici intentia de returnare.

  • Exista si produse pe care nu le pot returna?

    Nu pot fi returnate produse precum lenjeria intima sau costumele de baie. Vei fi informat in descrierea fiecarui produs daca acesta nu poate fi returnat.

  • Pot schimba un produs comandat?

    Din pacate, nu putem schimba produsele. Daca esti interesat de alta marime poti intra pe site si, in functie de disponibilitatea produsului dorit, poti sa iti plasezi o noua comanda.

  • Ce documente folosesc pentru a trimite un colet retur?

    Exercitarea dreptului de retragere de catre clientul asimilat consumatorului se poate face prin completarea formularului de mai jos:

    Prezentul formular se trimite inapoi (la adresa de e-mail cu subiect „exercitare drept de retragere contract conform comanda nr. ____ din data de _________” sau prin posta, cu confirmare de primire) completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.

    „Catre: BRADATEL SRL, cu sediul social in Sat Apa Asau, Comuna Asau, Judet Bacau si adresa de corespondenta in strada Combinatului nr. 20, oras Comanesti , judet Bacau.

    Telefon: _________________

    Emai: __________________

    Va informez/Va informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra (*) din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse (*)/prestarea urmatoarelor servicii (*)

    Comandate la data (*)/primite la data (*)

    (*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz.

    Numele consumatorului (consumatorilor)

    Adresa consumatorului (consumatorilor)

    Semnatura consumatorului (consumatorilor) (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie)

    Data: _________________”

    Vanzatorul va accepta returul numai cu indeplinirea urmatoarelor conditii cumulative: produsul va fi returnat in stare buna, in punga sau cutia originala, neutilizat si nezgariat, insotit de copia facturii si de formularul de retur completat. Cu privire la produsele din categoria home deco, in cazul returnarii acestora, trebuie sa fie ambalate identic, deoarece sunt fragile si trebuie protejate. In caz contrar, returul nu va fi acceptat de vanzator. Produsul returnat trebuie sa fie insotit de copia dupa factura si formularul de retur completat.

  • Pe ce adresa expediez coletul returnat?

    Te rugam sa expediezi coletul pe adresa noastra: str. Combinatului , nr. 20 , oras Comanesti , judet Bacau , cod postal 605200 .

Vezi toate

Livrarea

  • Cum se face livrarea produselor?

    Livrarea se face doar prin curierat rapid.

  • In cat timp imi vor fi livrate produsele pe care le-am comandat?

    Termenul de livrare este de 3 - 5 zile lucratoare.

    Livrarea se face prin curierat rapid iar in momentul in care comanda este expediata vei primi o notificare automata pe adresa ta de e-mail.

Plata

  • Care sunt modalitatile de plata?

      Modalitatile de plata acceptate de noi sunt:
    • plata ramburs , la primirea coletului de la firma de curierat
    • plata on-line cu cardul prin sistemul de plati Netopia Mobilpay.